Main menu

Prieskumy

gfk_logo
V roku 2010 sme v spolupráci s GFK Slovakia realizovali kvalitatívny aj kvantitatívny prieskum ohľadom našich médií.

Informácie o kvalitatívnom prieskume:

  • Téma: Efektivita indoor médií
  • Spôsob dopytovania: Skupinový rozhovor
  • Cieľová skupina: Ľudia vo veku 18 až 35, navštevujúci bary, kiná, fitnesscentrá, kde sa stretávajú s reklamnými nosičmi (posterscreen, free cards, nálepky).
  • Miesto dopytovania: Bratislava
Prieskum k stiahnutiu

Informácie o kvantitatívnom prieskume

  • Spôsob dopytovania: Osobné dopytovanie (Face to Face) pred zariadeniami kde sú umiestnené reklamné nosiče spoločnosti Boomerang Media (bary, kiná a fitnesscentrá)
  • Veľkosť vzorky: 533 respondentov
  • Kvótne znaky: Pohlavie a vek
Prieskum k stiahnutiu    

Kontakty:

KDE NÁS NÁJDETE:
boomerang smartmedia, s.r.o.
trnavská cesta 84
821 02 bratislava

FAKTURAČNÁ ADRESA:
boomerang smartmedia, s.r.o.
račianska 96
831 02 bratislava

IČO: 35857722
IČ pre DPH: SK2021726696

Kde nás nájdete

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti boomerang smartmedia, s.r.o. si môžete pozrieť
tu.